Mototec.fi on asiakkaamme

“Meillä täällä Mototec.fi:llä on ollut alusta saakka kaiken toiminnan päämääränä erittäin tyytyväinen asiakas. Edellinen lause ei ole meille mikään korulause, joten tutkimme asiakaspalvelumme toimivuutta Mystery shopping -menetelmällä. Tällöin tiedämme aidosti, miten asiakasta palvellaan.

Mysteeriasiakas.fi testaa säännöllisesti asiakaspalvelumme laatua siten, että he soittavat tai lähettävät sähköpostia asiakaspalveluumme tilaamiseen liittyen. Sen jälkeen he arvioivat esimerkiksi tavoitettavuutta, vastauksen nopeutta ja avun hyödyllisyyttä – sekä tietysti myös asiakaspalvelijan yleistä käytöstä. 

Tätä tehdään noin 2 kertaa kuukaudessa, joten meille kertyy jatkuvasti dataa siitä, kuinka asiakaspalvelumme kehittyy ja miten uudet ohjeistukset ovat siirtyneet käytäntöön.

Tärkeintä on, että asiakaspalvelu on laadukasta. Laatuhan rinnastetaan sanana usein hyvään, korkeatasoiseen, kestävään ja riittävään. Meidän on siis palveltava asiakasta niin, että hänen epätietoisuus täyttyy tiedollamme, hän varmasti ymmärtää sanomamme ja hän kokee, että panostimme hänen palvelemiseen kaiken, mitä irti lähtee.

 Tätä ei varmaan pitäisi sanoa ääneen, mutta niin se vain on, että asiakaspalvelumme kehittyy tasaisen varmasti. Se on meidän ylpeytemme – ja paljolti mysteeriasiakas.fi:n ansiota!” 

  

 -Verkkokauppias, Mototec.fi